Doprava
MOŽNOSTI PŘEDÁNÍ HRAČEK K ZAPŮJČENÍ:
ZLÍN – dle domluvy, nejlépe u nákupního centra na parkovišti (Čepkov, Billa Jižní Svahy, Albert Prštné...)
Provozovna na Jateční ulici byla k 23. 7. 24 uzavřena. Nadále fungujeme pouze online, náš sklad je umístěn mimo Zlín, proto prosíme o rezervaci hraček předem. Můžete si vybrat z naší nabídky, případně si hračky, které nejsou k dispozici, zamluvit. Pokud si chcete něco vypůjčit – napište nám.
Kdy: odpovíme dle časových možností, co nejdříve ;-)
Možnost platby: v hotovosti, převodem na účet, QR platba (mBank)
MŮŽETE VYUŽÍT I NÁSLEDUJÍCÍ MOŽNOSTI:
ZLÍN – Slunečná 4555
Kdy: dle domluvy
Cena služby: 30 Kč
PAŠOVICE
Vyzvednutí i vracení.
Kdy: po předchozí domluvě
Cena služby: 0 Kč
UHERSKÝ BROD
Vyzvednutí i vracení. Přesné místo předání dle domluvy, nejlépe na parkovištích u nákupních center.
Kdy: po předchozí domluvě
Cena služby: 20 Kč při vyzvednutí, 30 Kč při vracení. U objednávek s výší půjčovného nad 600 Kč je poplatek za dopravu poloviční.
UHERSKÉ HRADIŠTĚ
Vyzvednutí i vracení. Přesné místo předání dle domluvy, nejlépe na parkovištích u nákupních center.
Kdy: po předchozí domluvě
Cena služby: 35 Kč při vyzvednutí, 40 Kč při vracení. U objednávek s výší půjčovného nad 600 Kč je poplatek za dopravu poloviční.
ČESKÁ REPUBLIKA
Menší a lehčí hračky lze zaslat i Balíkovnou nebo Zásilkovnou. Dopravu při vypůjčení i vracení hraček hradí zákazník.
JAK POSTUPOVAT, POKUD SI CHCETE HRAČKY VYPŮJČIT?
- Vyberte si hračku a napište nám zprávu (na email, messenger nebo vyplňte kontaktní formulář). Potřebujeme vědět, co chcete půjčit, od kdy, na jak dlouho (7, 14, 21 nebo 28 dní) a kde upřednostňujete předání.
- Odpovíme vám, zda je hračka v požadovaný termín volná, jaká je cena půjčovného a výše vratné zálohy.
- Po potvrzení objednávky z vaší i z naší strany vám zašleme podklady k platbě. Platba je v případě předání v UB, UH nebo na Slunečné možná pouze předem, a pokud nebude částka zaplacena nejpozději 1 pracovní den před datem předání, bude objednávka stornována. O stornované objednávce budete informováni.
- V požadovaný termín přivezeme hračku na vámi zvolené místo předání, spolu s předávacím protokolem a dokladem o potvrzení platby. Oba doklady si prosím uschovejte – jakmile budete hračku vracet, na základě protokolů vám vyplatíme zpět vratnou zálohu.
- Datum předání je dnem, od kdy vám běží výpůjční lhůta. Pokud se na vaši žádost vyzvednutí uskuteční např. o den později, výpůjční doba již běží a nebude prodloužena. U nevyzvednutých objednávek bude vrácena pouze záloha, výše půjčovného však propadá a nevrací se.
JAK POSTUPOVAT, POKUD CHCETE HRAČKY ZASLAT KAMKOLIV PO ČESKÉ REPUBLICE?
- Vyberte si hračku a napište nám zprávu (na email, messenger nebo vyplňte kontaktní formulář). Potřebujeme vědět, co chcete půjčit, od kdy, na jak dlouho (7, 14, 21 nebo 28 dní) a jak upřednostňujete doručení (Zásilkovna, Balíkovna, PPL…). Těžké a nadrozměrné hračky nezasíláme.
- Odpovíme vám, zda je hračka v požadovaný termín volná, jaká je cena půjčovného, výše vratné zálohy a předběžný datum odeslání.
- Po potvrzení objednávky z vaší i z naší strany vám zašleme podklady k platbě. Platba je možná pouze předem, a pokud nebude částka zaplacena nejpozději 1 pracovní den před datem odeslání, bude objednávka stornována. O stornované objednávce budete informováni.
- Výpůjční doba začíná běžet v den, kdy si zásilku vyzvednete. Její vrácení (odeslání zpět) doporučujeme nejpozději poslední den výpůjční doby. V případě odeslání o více jak 1 den později vám zaúčtujeme za každý den prodlení adekvátní poplatek.
- Hračku zasíláme společně s předávacím protokolem a dokladem o potvrzení platby. Oba doklady si prosím uschovejte. Jakmile budete hračku vracet, přiložte je i s podpisem do balíku – na základě protokolů vám vyplatíme zpět vratnou zálohu.
- Cenu dopravy v obou případech hradí zákazník.